Rate this post

عاشق وب: خیلی از کاربران کامپیوتر اعلام نموده اند که بعد از دریافت و نصب نسخه به روزرسانی شده ویندوز ۱۰، کامپیوتر هایشان با مشکل هنگ کردن مواجه شده است.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت دیجیتال ترندز، چندی قبل بود که نسخه به روزرسانی سیستم عامل ویندوز ۱۰، موسوم به آپدیت بهاره، از جانب شرکت مایکروسافت منتشر گردید. پس از آن خیلی از کاربران کامپیوتر های ویندوزی تصمیم گرفتند که نسخه سیستم عامل خویش را به جدیدترین نسخه از ویندوز ۱۰ مجهز کنند. اما با گسترش دریافت، دانلود و نصب این آپدیت، به ترتیب گزارش هایی در خصوص مشکل کرش کردن و هنگ کردن کامپیوتر این دسته از کاربران منتشر گردید.

به نظر می رسد آن دسته از کامپیوتر هایی که به پردازنده های اینتل مجهزند، در برابر دریافت نسخه جدید ویندوز ۱۰ واکنش نشان داده و نمی توانند همانند قبل عمل کنند.

مایکروسافت بعنوان شرکت توسعه دهنده و عرضه دهنده سیستم عامل ویندوز، خویش را هر ساله به انتشار نسخه های جدید و به روزرسانی شده از ویندوز موظف می کند تا رضایت کاربرانش را بدست بیاورد و به همین ترتیب هر سال بهار، معمولا در ماه آوریل، تلاش می کند آپدیت جدیدش را در اختیار عموم کاربران قرار دهد.

اما حالا به روزرسانی آپدیت بهاره ۲۰۱۸ مایکروسافت برای کاربران ویندوزی دردسر آفرین شده و سبب شده گوگل کروم آن ها از کار بیفتد و کامپیوتر شان هم کرش کند.

مایکروسافت اخیرا اعلام نموده است که متخصصان این شرکت در حال کوشش برای عرضه و انتشار نسخه به روزرسانی شده و اصلاح شده ویندوز ۱۰ هستند تا مشکل این دسته از کاربران را برطرف کنند. مقرر است نسخه اصلاح شده در ایام آینده انتشار یافته و در اختیار کاربران قرار گیرد.